درباره وبلاگ


این وبسایت برای دانلود رایگان ایجاد شده است من در این وبسایت همه جور مطلبی می گذارم و شما هم مرا با نظراتتان راهنمایی کنید و من میخواهم یک وبسایت گروهی راه بیندازم و از شما عزیزان تقاضا دارم اگر مایلید نویسنده وبلاگ باشید به ما اطلاع دهید.


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 115
بازدید هفته : 171
بازدید ماه : 168
بازدید کل : 37040
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1


بهترین سایت دانلود ایرانیان
بهترین و بزرگترین سایت دانلود رایگان ایرانیان

آموزش فتوشاپ آشنايي با محيط كار در فتوشاپ درس اول(IRBEST.TK)

در مواجه شدن با فتوشاپ، ممکن است کاربران دچار سردر گمی شوند. این درس به شما نشان خواهد داد فتوشاپ چیست و چگونه این غول نیرومند یعنی فتوشاپ را هدایت کنند. قبل از شروع، توجه داشته باشید که ما چگونگی کار با Adobe Photoshop ورژن 11 یا (Adobe Photoshop CS4) را به شما نشان خواهیم داد. اگر شما با ورژن های دیگر کار می کنید، ممکن است با مشکلات کمی روبرو شوید. ممکن است بعضی از خصوصیات  گرافيكي کمی متفاوت به نظر برسند، اما در کل با دنبال نمودن این سلسه از آموزش ها براحتی قادرید با هر نسخه از فتوشاپ کار کنید.

براي دانلود به ادامه مطلب رجوع كنيد.

 



ادامه مطلب ...


آموزش فتوشاپ - خلق یک تصویر زیبا با استفاده از افکت های لایه ای فتوشاپ


برای خلق یک تصویر چشم نواز و زیبا مانند تصویر بالا نیازی به صرف زمان طولانی و یا ترفندهای پیچیده نیست. در این آموزش به شما نشان خواهیم داد چگونه با اضافه کردن چند افکت ساده از جمله افکت تابش به این عکس می توان یک اثر زیبا و جذاب خلق کرد.



ادامه مطلب ...


همانطور که بهتر از بنده می دانید فتوشاپ بسیار برنامه گسترده و در عین حال پیچیده ای است و ابزار بسیاری دارد. بنابراین بر این هدف تلاش می کنم که ضمن ارائه آموزش های مختلف ، ابزار های فتوشاپ را به  صورت کاربردی بیان کنم. پس در آموزش ها ، بیش از طراحی یک طرح فوق العاده ، به دنبال فراگیری چگونگی استفاده از ابزار ها باشیم.
امروز طرح دایره ای نه چندان حرفه ای را با هم طراحی می کنیم .

براي دانلود آموزش به ادامه مطلب برويد»»



ادامه مطلب ...


http://nican.persiangig.com/image/index41.jpg

توضیحات:
یکی از کاربردهای نرم افزار فتوشاپ (Photoshop) آرایش چهره یا روتوش می باشد. در کتاب اماده شده شما با چندین تکنیک آرایش صورت آشنا می شوید. پس از خواندن کتاب براحتی می توانید اعمال زیر را انجام دهید:

- رنگ موها را تغییر دهید.
- رنگ چشم ها را تغییر دهید
- مژه ها را روتوش کنید
- خال یا لکه یا زخم روی پوست را بردارید
- رنگ دندان ها را سفید و روشن کنید
- بینی را تغییر اندازه بدهید
- و ...

برای دانلود به ادامه مطلب بروید......



ادامه مطلب ...


 آموزش کد نویسی وبلاگ سری ۲ و آموزش تغییر هدر و عکس وبلاگ

آموزش کد نویسی وبلاگ و سایت سری 2 + آموزش تغییر هدر وبلاگ .::IrBest.LoxBlog.Ir::.

با توجه به مطالبی که در قسمت قبل درباره کدنویسی گفتیم ، در اینجا به توضیح استفاده از چند کد دیگر شامل اضافه کردن لینک به تصاویر یا متن و چگونگی ایجاد بلوک های اضافی در قالب وبلاگ یا سایت می پردازیم.اینبار با یک جایزه که داخل خود فایل آموزش هست تغییر هدر و عکس وبلاگ دانلود این آموزش PDF را به شما عزیزان پیشنهاد میکنم

براي توضيحات بيشتر و دانلود در ادامه همراه ایرانیان دانلود باشيد»»»

.::نظرات شما دوستان باعث بهتر شدن مطالب ایرانیان دانلود مي شود::.



ادامه مطلب ...


آموزش کد نویسی وبلاگ سری 1

آموزش کد نویسی  وبلاگ سری 1 از ::.::.IrBest.LoxBlog.Com::.::.

از این به بعد قصد داریم طی چندین مطلب نکات اولیه و به مرور زمان نکات کلیدی در رابطه با آموزش کدنویسی قالب وب سایت که شامل کدنویسی قالب های وبلاگ هم می شود را آموزش دهیم. هدف ما آموزش تمامی مباحث کدنویسی نیست چرا که آموزش طراحی صفحات وب در مباحث کدنویسی ممکن است بسیار مفصل و شاید خسته کننده باشد یا در مقالات آموزشی نتوان تمام مطالب را گنجاند و آموزش داد ، بلکه ۸۰% نکات کاربردی و مطالبی که برای ویرایش قالب سایت و وبلاگ نیاز دارید بدانید به صورت یک فایل PDF با حجم پایین ارائه خواهد شد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود در ادامه همراه ایرانیان دانلود باشيد»»»

.::نظرات شما دوستان باعث بهتر شدن مطالب ایرانیان دانلود مي شود::.



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت شما عزیزان

جهت تبادل لينك مي توانيد از تبادل لينك اتوماتيک اين سايت استفاده كنيد

خبر جدید برای بازدید کنندگان انتظار به پایان رسید ما در پیش برد اهدافمان وبلاگ لوکس بلاگ را به وبسایت IrBest.TK  تبدیل کردیم   

این وبسایت به تازگی راه اندازی شده و هنوز تمامی موضوعاتش تکمیل نیست و اگر ما را در این کار یاری کنید و در گذاشتن مطلب با ما همکاری کنید از شما کمال تشکر را داریم.

راههای تماس contact@irbest.tk و نظرات همین  وبسایت

با تشکر مدیریت وبسایت IrBest.TK



آموزش تعمیر فایل های ناقص دانلود شده

آموزش تعمیر فایل های ناقص دانلود شده از ایرانیان دانلود

بعضی از مواقع برای ما پیش می آید که فایلی را دانلود کرده ایم و بعد از دانلود آن متوجه ناقص بودن فایل دانلود شده میشویم. دلیل اصلی این مشکل سرعت پایین اینترنت و عدم استفاده از نرم افزارهای دانلود منیجیر است.  به کمک این آموزش و نرم افزار کوچکی که در فایل کتاب ضمیمه شده است، میتوانید فایلهای ناقص دانلود شده خود را ترمیم کنید.منبع این آموزش سایت پارس بوک است در ادامه مطلب نام نویسنده و بقیه ی اطلاعات را مشاهده کنید.

برای دیدن مشخصات این کتاب و دانلود آن به ادامه مطلب بروید>>>>>>>>>

.::نظر فراموش نشه::.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب